جذب مشتری-مبارزه با رقبا

جذب مشتری
مشتری محوری برای مبارزه با رقبا
مشتری کسی است که یک فرد یا سازمان نیاز او را تامین میکند. نبود مشتری در تجارت به معنی نبود درامد و سود است.
بدانید که در تجارت و بازار همیشه حق با مشتری است. البته از بعضی مشتریان فاکتور میگیریم. ابتدا تمرکز شما بر آن
باشد که مشتریان چه میخواهند. مشتریان خود را بشناسید. بدانید که چقدر حاضرند پول پرداخت کنند. سعی تان بر ایجاد
بازاریابی مشتری محوری باشد. مشتری در نقطه توجه باشد و با ایجاد تاکتیک مشتری محوری خدمت رسانی بهتری
داشته باشید. برای این مرحله باید
-از مراحل خرید و هم پس از آن تجربه خوبی ارائه دهید. جذب مشتری
-از اطلاعات مشتری برای شناخت او از رفتار خرید و علائق او استفاده کنید.
یک تکنیک عالی
یک تکنیک عالی این است که از اطلاعات مشتری برای شناخت او از خرید و هم علایق او بهره برید. مانند سن تحصیلات
شغل محل زندگی و غیره. نیاز مشتریان را پیش بینی کنید و با محصولات خود، رضایتشان را بدست آورید.
بر ایجاد و حفظ مشتری وفادار تمرکز کنید. خود را بجای مشتری بگذارید و زحمت او را کم و ارزش را به حداکثر برسانید.
برای انکه کسب و کاری مشتری محور باشد با یک نرم افزار crm تمام اطلاعات مشتری را داشته باشید. در شناخت
مشتری و تمرکز بر نیازهای مشتریان استفده کنید. جذب مشتری
بازاریابی مشتری محور عبارتست از ارائه مداوم تجربه های بزرگ و مناسب به مشتریان درهمه نقاط تماس.
در بازاریابی مشتری محور سوال میشود چه مزایایی به مشتریان داده ام؟ به مشتریان خود بیشتر ارزش دهید علاوه بر
تمرکز بر ارزش مشتری روی کارکنان هم تمرکز کنید. تعلق در کارکنان شما را به مشتریان بیشتر نزدیک میکند.
نیازها مشتریان به عنوان اصل اساسی در تولید خدمات و کالا مهم است و به رضایت مشتری باید توجه جدی شود.
مشتریان امروزی
مشتریان امروزی تفاوت زیادی با گذشته دارند. با پیشرفت تکنولوژی دسترسی مشتریان به منابع اطلاعاتی زیاد است.
آنها با اینترنت ابتدا اطلاعاتی از محصولی که قصد خرید دارند به دست می آورند. پس باید آگاه باشیم.
هم محصولات را خوب بشناسیم و هم رقبا را، تا پاسخگوی مشتریان باشیم.
از شما انتظار دارند کارشان را جدی پیگیری کنید. او هیچگونه تعللی از جانب شما نمی پذیرد. اگر از طرف شما پیگیری
نبیند شما را بی توجه به نیازهایش میپندارد. سازمان مشتری محور باید آموزش مستمر داشته باشد تا موجب رشد شود.
آموزش باعث میشود کارکنان به منابع رقابتی تبدیل شوند. جذب مشتری
انعطاف پذیری برای هرگونه تغییر نوعی تخصصی شدن فعالیت هاست که موجب بقای سازمان و رضایت مشتری میشود.
دیدگاهتان را بنویسید