سفر مشتری از اینستاگرام تا سالن آرایش

اعتماد سازی چرا لازم است ؟
داشتن یک صفحه ی اینستاگرام برای سالن آرایش وقتی مفید است، که بتواند از میان بازدیدکنندگان فالوئرو از میان فالوئر ها مشتری جذب کند. این اتفاق چگونه رخ میدهد؟ در میان انبوهی از مطالب آرایشی و زیبایی که در اینستاگرام وجود دارد. شما چگونه میتوانید فردی را به سالن خود بکشانید ؟
تمام زحمتی که شما در تولید محتوا در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری متحمل میشوید، با هدفافزایش فروش است. نا امیدی برای هر فردی جایی رخ میدهد که علی رغم تلاش فراوان نمیتواند پیشرفتی در فروش یا حتی گاهی پیشرفت در اضافه کردن فالوئر در اینستاگرام داشته باشد !
تاکید میکنم. که کسب و کارهای آرایشی ، اغلب لوکال هستند. یعنی یک آرایشگاه از شهر و یا محله خود میتواند مشتری جذب کند. بنابر این وقتی بازدید و لایک و فالوئر شما هدفمند نیست زیاد به اعداد چندهزارتایی دلخوش نباشید. حتی در مشاغل تدریس نیز با اینکه در صورت برند شدن مدرس از شهرهای دور و نزدیک برای شرکت در کلاسها و ورکشاپ های خاص مراجعه میکنند، اما اولویت به هر حال شهر و محله های نزدیک است. بنا بر این سعی کنید تکنیک هایی که افراد نزدیک شما را از نظر جغرافیایی جذب می نماید را حتمن رعایت کنید.
حال به سفر مشتری بر میگردیم.
نخستین گام اعتماد سازی است.
زیرا مشتری در نهایت به سالن زیبایی مراجعه میکند که به آن سالن اعتماد دارد. یعنی قیمت و کیفیت و تمام موارد همگی در مراحل بعدی قرار دارند. این طلب را با یک مثال ساده برای شما توضیح میدهم. فکر کنید به یک فروشگاه رفته اید که موبایلی را تهیه کنید قطعا شما برند خاصی را مد نظر دارید. مثلا از فروشنده یک گوشی موبایل با مارک اپل درخواست میکنید . فروشنده اما به شما یک موبایل گمنام معرفی میکند که تا به حال اسم آنرا هم نشنیده اید و به شما ضمانت میدهد که این گوشی موبایل تمام قابلیت های اپل را دارد اما یمت آن نصف اپل است . قطعا شما خرید نخواهید کرد ، زیرا اپل هم مورد اعتماد خودتان است هم از طرف دوستان و آشنایان دور و نزدیک به شما پیشنهاد شده است .
پس شما نیز باید به عنوان هنرمند آرایش یا سالن زیبایی در ذهن مشتریان خود به عنوان یک فرد یا مرکز قابل اعتماد نقش ببندید . اعتماد سازی یعنی مشتری بداند شما به کار خود تسلط کامل دارید و نیاز مشتری را به نحو احسن حل خواهید کرد و هیچگونه ریسکی برای مشتری در مراجعه به شما پیش نخواهد آمد !
روی این جمله یک بار دیگر تاکید میکنم اعتماد سازی یعنی :
مشتری بداند شما به کار خود کاملن مسلط هستید و نیاز مشتری را به نحو احسن حل خواهید کرد
5 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
Thanks a lot for the post. Really thank you! Much obliged. Corrie Laird Dielle
I feel very lucky to follow your page
I will recommend your beautiful post site to my friends
I randomly stopped by your site but you are really successful
You produce quality content, congratulations on this