بهبود تجربه مشتری

بهبود تجربه مشتری از مهمترین عوامل در وفاداری مشتریان و افزایش جذب مشتری
جدید در خدمات زیبایی میباشد.
در واقع در تعریف کلی بهبود تجربه مشتری میتوان گفت تجربه مشتری تمام تعاملات شما را با مشتریان در برمیگیرد.
یعنی یک تماس مشتری با سالن یا مرکز زیبایی شما اگر به مراجعه تبدیل نشود یک تجربه مشتری محسوب میشود .
یک تکنیک که میتوانید در تمام بخشها آنرا به کار گیرید تا بتوانید تجربه ای خوب برای مشتریان خود ایجاد کنید.
اینست که مسلما خود شما میتوانیداز عهده راضی کردن همان مشتریان برآیید. مجموعه های دیگر هرگز نمیتوانند
این استراتژی که به کار برده اید را کشف کنند. از دید رقبا شما سالنی هستید که نمیدانند چرا مشتریان شما را ترک
نمیکنند. برای این منظور اقدام آنست لغات مخصوصی در محاوره با مشتریان زیبایی بکار برید. مثلا نوبت دهی،
نحوه تسویه حساب، رفتار نیروی خدماتی، هنگام انتظار مشتری و بسیاری تایمهای ارتباط مشتری را خلاقانه تنظیم کنید
تا به این استراتژی دست پیدا کنید. بهبود تجربه مشتری
یکی از مسائلی که برخی از فعالان حوزه خدمات زیبایی در این مورد اشتباه عمل میکنند.
این مطلب است که فکر میکنند مودب بودن پرسنل کافی است . باید تاکید کنم ادب و نزاکت کامل و احترام به مشتری که جزو
حقوق اولیه مشتریان سالن زیبایی است. شما باید گام را فراتر گذاشته و رفتاری بسیار بالاتر از انتظار ارائه دهید. شما میتوانید
مطالب بیشتری را در بهبود تجربه مشتری را آموزش ببنید. بدون اینکه هزینه خاصی برای تبلیغات همیشه پر مشتری باشید .
دیدگاهتان را بنویسید