100 برند برتر دنیا در سال 2019

100 برند برتر دنیا در سال 2019 و برگزیده امسال را بشناسید.
امسال همانند سالهای گذشته کمپانی معتبر اینتربرند، ۱۰۰ برند برتر جهان در سال 2019 را معرفی کرد. که در این پست به معرفی برند های برتر می پردازیم. برای آشنایی ضمنی با شیوه های بررسی ارزش برند می توانید این پست را مطالعه بفرمایید. هرچند اینتربرد و سایر موسساتی که به ارزش گذاری برند اقدام می کنند، به روشنی روش هایشان را ارائه نمی کنند، اما شاید نوشته فوق جالب توجه باشد. اما قبل از اینکه به معرفی برند های مطرح بپردازیم، اینتربرند نکات جالبی در زمینه برندهای برتر و برگزیده مطرح کرده است. انتخاب 100 برند برتر دنیا بخشی به موارد زیر و بخش مهم آنها به ارزش برند مرتبط می شود.
تغییرات شگرف
برای مثال کسب و کارهایی باید به این نکته توجه کنند که از دیدگاه اینتربرند، امروزه در هیجان انگیزترین عصر تغییر از زمان انقلاب صنعتی قرار گرفته ایم و این مساله باعث تفاوتهای شگرف اجتماعی، نگرشی و تکنولوژی شده است و هریک بر جنبه های تجارت و زندگی تاثیرگذاشته است. بنابراین رشد کسب و کارها در چنین محیط دائما در حال تغییر به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. بنابراین برندها به ناقل هایی نیازمندند که ارتباط روشنی برقرار کند و با مخاطبان درگیری ایجاد نموده و یک تجربه بی نظیر را خلق کند. تجربه ای که مرتبط، پرمعنی و با ارزش باشد. در این عصر کسب و کارها بیش از هرچیز به برندها نیاز دارند.
رشد از درون
برندها از داخل با انسانها ( منابع انسانی ) آغاز می شوند و در نهایت در بیرون به انسانها ارائه می شوند. این عنوان یکی از سرفصل های گزارش اینتربرند است که نشان می دهد برندسازی و تبدیل شدن به یک برند معتبر تا چه اندازه نیازمند برندسازی داخلی و منابع انسانی است.
دیدگاهتان را بنویسید