قوانین و مقررات سایت

تاریخ آخرین به روز رسانی سایت خسرو سامانی بیست و دوم بهمن ماه هزار و چهارصد می باشد. انتظار ما این است که استفاده کنندگان سایت حتما و قطعا حداکثر تا دوهفته بعد از این به روزرسانی قوانین و مقررات را مطالعه کرده اند. شما با توجه به پذیرش این مقررات از خدمات سایت آموزشی خسرو سامانی استفاده می کنید . از همراهی شما بینهایت خوشحالم 

در واقع صفحه مقررات و قوانین سایت یک توافق بین سایت و کاربران آن است که طبق ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی به مثابه یک قرارداد لازم الاجرا بین سایت خسرو سامانی و کاربران میباشد به اطلاع شما عزیزان می رسانم که هر فردی به هرشکلی از خدمات و محصولات گروه آموزشی خسرو سامانی و مجموعه انتشاراتی سامان استفاده میکند به معنای پذیرش این توافق است.

قوانین و مقررات را مطالعه بفرمایید

ماده اول : تعاریف 

قوانین جمهوری اسلامی ایران : منظور قوانینی هستند که با تصویب در مراجع قانونی به صورت لازم اجرا درآمده اند . و تمام مردم و نهادها ملزم به رعایت این قوانین هستند . گروه آموزشی خسرو سامانی طبق این قوانین فعالیت میکند . همچنین یکی از این قوانین قانون تجارت الکترونیک و حمایت از مصرف کننده است 

توافق : به موجب ماده 10 قانون مدنی این توافق یک قرارداد لازم الاجرا بین کاربران و استفاده کنندگان از سایت و گروه آموزشی خسرو سامانی است که هردو طرف آنرا محترم میشمارند و اجرا میکنند. از این پس هرجا به سایت اشاره شد منظور سایت و مجموعه آموزشی خسرو سامانی است. هرجا به کاربر اشاره شد منظور هر شخص حقیقی یا حقوقی است که به هرنحوی از مطالب یا آموزشهای سایت استفاده میکند.

محصولات آموزشی : منظور از محصولات آموزشی هر نوع کتاب ، جزوه ، وبینار ، ایونت های آنلاین یا حضوری ، سمینار ، آموزشهای دانلودی و یا آنلاین ، کلاسهای حضوری ، مشاوره و هر خدمتی است که از سوی سایت برای کاربران منتشر یا برگزار میگردد. 

صنف آرایش و زیبایی : تمام فعالانی که در زمینه سالن زیبایی ، لاین های مختلف خدمات زیبایی ، تدریس رشته های آرایشی ، مدیریت سالن ، منشی گر سالن ، پرزنتورهای عروس و خدمات ، سرمایه گذاران سالن های زیبایی ، فروشندگان و تامین کنندگان کالاهای آرایشی در سطح مشتری و سالن ها و به طور کلی تمام افرادی که در هر زمینه ای که به خدمات آرایش و زیبایی و تدریس آن مرتبط میگردد فعالیت میکنند. صنف آرایش و زیبایی و مخاطبان سایت هستند . 

ماده دوم : حوزه فعالیت سایت و گروه آموزشی خسرو سامانی 

نکته مهم : محتوا و خط مشی در تمام محصولات و آموزشها مربوط به صنف آرایش و زیبایی میباشد. که در ماده اول کامل شرح داده شد  

1- سایت در زمینه های زیر تولید محصولات آموزشی ، برگزاری کلاس و تولید محتوا میکند:

   توسعه فردی ( عزت نفس ، اعتماد به نفس ، مدیریت زمان ، کاریزما ، فن بیان ، تیپ شناسی و شخصیت شناسی ، مذاکرات ، برنامه ریزی ، ایجاد عادت ، ایجاد ارتباط موثر و….)

   بازاریابی ( بازاریابی چریکی ، بازاریابی دیجیتال ، تبلیغ نویسی ، برنامه ریزی و کمپین سازی برای تبلیغات موثر برای سالن های زیبایی )

   مدیریت ( انواع تکنیک ها و بازی های مدیریتی ، انواع قراردادها ، آموزش قوانین جاری برای کارفرمایان و کارمندان آنها ، اصول رهبری و ….. )

   فروش ( انواع تکنیک های فروش ، افزایش درآمد ، هدف گذاری ، فنون افزایش فروش و …..)

   تربیت مدرس زیبایی ( کلیه آموزشهایی که یک مدرس رشته های زیبایی باید ببیند تا بتواند آموزشهای خود را در سطح استاندارد منتشر کند و از راه اینترنت و حضوری درآمد خوبی داشته باشد)                               در تربیت مدرس تمام تکنیک های تولید محتوای موثر برای آموزش تدریس میگردد و با انواع فنون جدید برای ساخت سایت و اداره آنها همچنین نحوه سخنرانی و ساخت انواع محصولات آموزشی به صورت عملی           آشنا می شنوید.  

2-خدمات طراحی گرافیک و چاپ و تبلیغات ، از آنجاییکه موسسه انتشاراتی سامان کادر و امکانات مجهز در طراحی گرافیک و صنعت چاپ کتاب و تبلیغات در اختیار دارد از این رو در این زمینه نیز خدمات کاملی را برای       صنف زیبایی و همراهان انجام میدهد از جمله :

    طراحی گرافیک : طراحی لوگو و لوگو تایپ ، طراحی هویت بصری کامل یک مجموعه آرایشی یا آموزشی ، طراحی انواع تبلیغات آنلاین و تمام ملزومات برندسازی و فرمت های مختلف طراحی برای صنف زیبایی

    چاپ : چاپ کتاب ، چاپ تبلیغات ، چاپ جزوات ، چاپ کارتهای ویزیت و تخفیف ، چاپ مدرک و سرتیفیکیت به سفارش مدرسان ، ساخت کیت های اختصاصی آموزشی برای مدرسان ، چاپ انواع هدایای تبلیغاتی                   کاربردی و جدید، چاپ جعبه ، چاپ کلاسور و زونکن اختصاصی  و ….

3- ارائه دوره های کوچینگ و منتورینگ برای مدرسان ، آرایشگران و سایر فعالان از صفر تا صد شهرت و محبوبیت 

4- مشاوره اختصاصی ( به صورت گزینشی و در شرایط خاص )

5- طراحی سایت و اپلیکیشن اختصاصی برای صنف زیبایی 

 

قانون دوم : پشتیبانی از کاربران

طراحان سایت هنگام طراحی قالب سایت معمولا با این موضوع رو برو هستند که محتوای اصلی صفحات آماده نیست. در نتیجه طرح کلی دید درستی به کار فرما نمیدهد. اگر طراح بخواهد دنبال متن های مرتبط بگردد تمرکزش از روی کار اصلی برداشته میشود و اینکار زمان بر خواهد بود. همچنین طراح به دنبال این است که پس از ارایه کار نظر دیگران را در مورد طراحی جویا شود و نمی‌خواهد افراد روی متن های موجود تمرکز کنند.

از آنجا که لورم ایپسوم، شباهت زیادی به متن های واقعی دارد، طراحان معمولا از لورم ایپسوم استفاده میکنند تا فقط به مشتری یا کار فرما نشان دهند که قالب طراحی شده بعد از اینکه متن در آن قرار میگرد چگونه خواهد بود و فونت ها و اندازه ها چگونه در نظر گرفته شده است.

نکته بعدی در مورد متن ساختگی لورم ایپسوم این است که بعضی از طراحان وبسایت و گرافیست کاران بعد از آنکه قالب و محتوای مورد نظرشون را ایجاد کردند از یاد می‌برند که متن لورم را از قسمتهای مختلف سایت حذف کنند و یا با متن دیگری جایگزین کنند. به همین دلیل اغلب اوقات ما با وبسایتهایی مواجه می‌شویم که در گوشه و کنار صفحات آنها متن لورم ایپسوم هنوز وجود دارد و حذف نشده است که این نشان دهنده بی توجهی طراحان است.

قانون دوم : پشتیبانی از کاربران

طراحان سایت هنگام طراحی قالب سایت معمولا با این موضوع رو برو هستند که محتوای اصلی صفحات آماده نیست. در نتیجه طرح کلی دید درستی به کار فرما نمیدهد. اگر طراح بخواهد دنبال متن های مرتبط بگردد تمرکزش از روی کار اصلی برداشته میشود و اینکار زمان بر خواهد بود. همچنین طراح به دنبال این است که پس از ارایه کار نظر دیگران را در مورد طراحی جویا شود و نمی‌خواهد افراد روی متن های موجود تمرکز کنند.

از آنجا که لورم ایپسوم، شباهت زیادی به متن های واقعی دارد، طراحان معمولا از لورم ایپسوم استفاده میکنند تا فقط به مشتری یا کار فرما نشان دهند که قالب طراحی شده بعد از اینکه متن در آن قرار میگرد چگونه خواهد بود و فونت ها و اندازه ها چگونه در نظر گرفته شده است.

نکته بعدی در مورد متن ساختگی لورم ایپسوم این است که بعضی از طراحان وبسایت و گرافیست کاران بعد از آنکه قالب و محتوای مورد نظرشون را ایجاد کردند از یاد می‌برند که متن لورم را از قسمتهای مختلف سایت حذف کنند و یا با متن دیگری جایگزین کنند. به همین دلیل اغلب اوقات ما با وبسایتهایی مواجه می‌شویم که در گوشه و کنار صفحات آنها متن لورم ایپسوم هنوز وجود دارد و حذف نشده است که این نشان دهنده بی توجهی طراحان است.